Chlebíček? Na leteckém dispečinku jedině krekry

Intersnack nasazuje historicky první televizní spot na slané přírodní krekry Bohemia Natura

Intersnack nasazuje historicky první televizní spot na slané přírodní krekry Bohemia Natura

Intersnack nasazuje historicky první televizní spot na slané přírodní krekry Bohemia Natura. Koncept kampaně vznikl v agentuře McCann Praha, režijně přispěl Vladimír Michálek.

Agentura McCann připravila ve spolupráci s klientem Intersnack novou televizní kampaň pro produktovou řadu slaných přírodních krekrů Bohemia Natura. Jde o historicky první televizní spot pro tento produkt od jeho uvedení na trh v polovině loňského roku. Prozatím byl podporován pouze TV sponzoringem zaměřeným na čistě produktové benefity. Proti tomu je současná reklama více zaměřena na benefit spotřebitelský. V rámci lepší zapamatovatelnosti se kreativa snaží spotřebitele oslovit jazykem, který není v této kategorii úplně běžný.

Spot bude poprvé nasazen 25. března, komunikaci v televizi doplní ještě online.

Produkt: Bohemia Natura
Zadavatel: Intersnack
Agentura: McCann Praha
Mediální Agentura: PHD
Creative Director: Lars Killi
Art Director: Lucie Gazdošová
Copywriter: Ondřej Souček
Account tým: Roman Hůla, Lucie Srbková
Použitá média: TV, online
Režie: Vladimír Michálek