Chlebíček? Na leteckém dispečinku jedině krekry | E15.cz

Chlebíček? Na leteckém dispečinku jedině krekry

Intersnack nasazuje historicky první televizní spot na slané přírodní krekry Bohemia Natura
Intersnack nasazuje historicky první televizní spot na slané přírodní krekry Bohemia Natura
• 

red

Intersnack nasazuje historicky první televizní spot na slané přírodní krekry Bohemia Natura. Koncept kampaně vznikl v agentuře McCann Praha, režijně přispěl Vladimír Michálek.

Agentura McCann připravila ve spolupráci s klientem Intersnack novou televizní kampaň pro produktovou řadu slaných přírodních krekrů Bohemia Natura. Jde o historicky první televizní spot pro tento produkt od jeho uvedení na trh v polovině loňského roku. Prozatím byl podporován pouze TV sponzoringem zaměřeným na čistě produktové benefity. Proti tomu je současná reklama více zaměřena na benefit spotřebitelský. V rámci lepší zapamatovatelnosti se kreativa snaží spotřebitele oslovit jazykem, který není v této kategorii úplně běžný.

Spot bude poprvé nasazen 25. března, komunikaci v televizi doplní ještě online.

Produkt: Bohemia Natura
Zadavatel: Intersnack
Agentura: McCann Praha
Mediální Agentura: PHD
Creative Director: Lars Killi
Art Director: Lucie Gazdošová
Copywriter: Ondřej Souček
Account tým: Roman Hůla, Lucie Srbková
Použitá média: TV, online
Režie: Vladimír Michálek

Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.