Agentura McCann připravila ve spolupráci s klientem Intersnack novou televizní kampaň pro produktovou řadu slaných přírodních krekrů Bohemia Natura. Jde o historicky první televizní spot pro tento produkt od jeho uvedení na trh v polovině loňského roku. Prozatím byl podporován pouze TV sponzoringem zaměřeným na čistě produktové benefity. Proti tomu je současná reklama více zaměřena na benefit spotřebitelský. V rámci lepší zapamatovatelnosti se kreativa snaží spotřebitele oslovit jazykem, který není v této kategorii úplně běžný.
Spot bude poprvé nasazen 25. března, komunikaci v televizi doplní ještě online.
Produkt: Bohemia Natura
Zadavatel: Intersnack
Agentura: McCann Praha
Mediální Agentura: PHD
Creative Director: Lars Killi
Art Director: Lucie Gazdošová
Copywriter: Ondřej Souček
Account tým: Roman Hůla, Lucie Srbková
Použitá média: TV, online
Režie: Vladimír Michálek