Nápisy „To nejdůležitější malým písmem“, Zaplatíte nám za zrušení účtu“ nebo „Vstup se psem zakázán“ straší řidiče projíždějící po pražské magistrále od Brumlovky směrem do centra. Z obří plachty umístěné na garážích a z převěsů v Legerově a v Sokolské ulici není jasné, kdo je zadavatelem, ale manažerka marketinkové komunikace Air Bank Monika Kozáková Strategii potvrdila, že se jedná o teaserovou část jejich kampaně.
Podle informací, které pouští do médií, by měla banka patřící do skupiny PPF zahájit provoz pro klienty na přelomu září a října. Air bank zatím komunikuje hlavně na svých webových stránkách, kde nabízí potenciálním klientům srozumitelnost, férové jednání, přehledné a jednoduché internetové bankovnictví. V první polovině července se podařil poměrně masivní zásah médií díky představení nového netradičně pojatého vzhledu budoucích poboček.
Teaser naznačuje, a obsah internetových stránek to potvrzuje, jakým směrem by se mohla ubírat kampaň, která před otevřením banky propukne. Banka bude chtít nabídnout nadstandardní služby bez skrytých a nesmyslných poplatků a poznámek pod čarou ve všeobecných smluvních podmínkách. Zatím se jedná o dohady, podobu, načasování ani využití jednotlivých médií zatím zástupci Air Bank neprozradili. Tiskový mluvčí Air Bank Rostislav Kocman ale potvrdil, že teaserová kampaň vznikla v reklamní agentuře Mather a tendr na nákup médií pro celou skupinu vyhrála v těchto dnech mediální agentura OMD Czech.
Air bank zahajuje kampaň |