Co ještě musí udělat vaše banka, než ji kopnete?

Nápisy „To nejdůležitější malým písmem“, Zaplatíte nám za zrušení účtu“ nebo „Vstup se psem zakázán“ straší řidiče projíždějící po pražské magistrále od Brumlovky směrem do centra. Z obří plachty umístěné na garážích a z převěsů v Legerově a v Sokolské ulici není jasné, kdo je zadavatelem, ale manažerka marketinkové komunikace Air Bank Monika Kozáková Strategii potvrdila, že se jedná o teaserovou část jejich kampaně.
Podle informací, které pouští do médií, by měla banka patřící do skupiny PPF zahájit provoz pro klienty na přelomu září a října. Air bank zatím komunikuje hlavně na svých webových stránkách, kde nabízí potenciálním klientům srozumitelnost, férové jednání, přehledné a jednoduché internetové bankovnictví. V první polovině července se podařil poměrně masivní zásah médií díky představení nového netradičně pojatého vzhledu budoucích poboček.
Teaser naznačuje, a obsah internetových stránek to potvrzuje, jakým směrem by se mohla ubírat kampaň, která před otevřením banky propukne. Banka bude chtít nabídnout nadstandardní služby bez skrytých a nesmyslných poplatků a poznámek pod čarou ve všeobecných smluvních podmínkách. Zatím se jedná o dohady, podobu, načasování ani využití jednotlivých médií zatím zástupci Air Bank neprozradili. Tiskový mluvčí Air Bank Rostislav Kocman ale potvrdil, že teaserová kampaň vznikla v reklamní agentuře Mather a tendr na nákup médií pro celou skupinu vyhrála v těchto dnech mediální agentura OMD Czech.