Comtech obhájil u vinařů

Červené víno (Foto: ČTK)

Červené víno (Foto: ČTK) Zdroj: CTK

Reklamní agentura Comtech zvítězila v tendru na tvorbu komunikační strategie pro značku „Víno z Moravy, víno z Čech“. Smlouva na zakázku s předpokládanou hodnotou téměř 82 milionů korun bude podepsána na tříleté období.

Soutěž na zpracování návrhu globální komunikační strategie pro značku „Vína z Moravy, vína z Čech“, kterou vyhlásil Vinařský fond, vyhrála reklamní agentura Comtech. Výběrového řízení se účastnily celkem čtyři agentury, s vítězem bude uzavřena smlouva na další tři roky. Comtech se o komunikaci vinařské značky staral už předchozí tři roky, takže klienta obhájil.

Hodnota zakázky je podle údajů uveřejněných ve Věstníku veřejných zakázek téměř 82 milionů. Úkolem vítězné agentury bude tvorba komunikační strategie s cílem prohloubit podporu zájmu o tuzemská vína.