ČPZP zbavuje své pojištěnce nudy

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna pro své pojištěnce nechce nudu

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna pro své pojištěnce nechce nudu Zdroj: archiv

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna spustila slevový portál pro své pojištěnce, doprovodnou kampaň svěřila agentuře Ogilvy & Mather.

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP) spustila zážitkový slevový portál Nechcinudu.cz, na němž motivuje své pojištěnce nabídkou nejrůznějších slev k aktivnímu trávení volného času. Portál nabízí mimo jiné slevy na vstupném do akvaparků, hradů a zámků, divadel či výhodné pobytové balíčky a netradiční zážitky pro dospělé i rodiny s dětmi.

Kampaň propagující nový produkt pojišťovny připravila agentura Ogilvy & Mather, která začátkem tohoto roku vyhrála výběrové řízení. Online kampaň k novému produktu pojišťovny poběží do poloviny května a podpoří ji rozhlasové spoty. Kreativní tým vedl Tomáš Belko, tým acocuntů František Mareš.