ČPZP zbavuje své pojištěnce nudy

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna spustila slevový portál pro své pojištěnce, doprovodnou kampaň svěřila agentuře Ogilvy & Mather.
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP) spustila zážitkový slevový portál Nechcinudu.cz, na němž motivuje své pojištěnce nabídkou nejrůznějších slev k aktivnímu trávení volného času. Portál nabízí mimo jiné slevy na vstupném do akvaparků, hradů a zámků, divadel či výhodné pobytové balíčky a netradiční zážitky pro dospělé i rodiny s dětmi.
Kampaň propagující nový produkt pojišťovny připravila agentura Ogilvy & Mather, která začátkem tohoto roku vyhrála výběrové řízení. Online kampaň k novému produktu pojišťovny poběží do poloviny května a podpoří ji rozhlasové spoty. Kreativní tým vedl Tomáš Belko, tým acocuntů František Mareš.