Crocodille si hraje s papírem

Crocodille

Crocodille

Papírovými figurkami kuřete a krávy doprovází Crocodille zavedení nového výrobku a zároveň kampaň, která komunikuje kvalitní suroviny a původ masa z českých chovů.

Ke koupi sendviče Kuře a slanina nebo bagety Roastbeef a křen zákazníci na pokladně zdarma dostanou barevný papírový model, který si složí do figurky kuřete nebo krávy. Koncept pochází z dílny agentury Sabotage Advertising, vizuály kampaně jsou k vidění na lednicích v prodejních místech a na zásobovacích autech Crocodille.

„Chtěli jsme vytvořit veselou, hravou kampaň, která zároveň upozorní na to, že společnost Crocodille používá výhradně kvalitní suroviny,“ říká marketingový manažer společnosti Daniel Hauser. Ústřední motiv kuřete a krávy odkazuje na kvalitní drůbeží a hovězí maso, které společnost Crocodille odebírá od českých chovatelů na Vysočině a Písecku. Podrobné informace o chovatelích společnost přináší na svých webových stránkách.