ČSA odstartovaly podzimní kampaň

Kampaň ČSA

Kampaň ČSA Zdroj: CSA

České aerolinie spustily na 18 trzích tradiční podzimní kampaň, jejímž ústředním sloganem je „Prožijte nový příběh“, v angličtině „Experience a New Story“. Stojí za ní opět marketingové oddělení ČSA.

Podzimní kampaň ČSA potrvá od 1. do 22. září 2016 a kromě českého poběží také na belgickém, britském, dánském, finském, francouzském, italském, korejském, maďarském, německém, nizozemském, polském, rumunském, ruském, slovenském, španělském, švédském a ukrajinském trhu.

Jedná se o produktovou kampaň, která na českém trhu komunikuje především nejnižší dostupné ceny letenek z Prahy do evropských destinací, na zahraničních trzích naopak letenky do Prahy a ČR. Kromě toho má za cíl komunikovat doplňkové služby ČSA jako rezervaci sedadel, jídlo v rámci Gourmet Menu nebo nadváhu zavazadel, ale také aplikaci „Moje rezervace“ pro online správu letenek.

Letenky zakoupené během podzimní kampaně mohou cestující využít v termínech od 1. listopadu do 31. prosince 2016 do řady tradičních destinací, jako například do Amsterdamu, Barcelony, Benátek, Boloně, Bruselu, Budapešti, Helsinek, Kodaně, Milána, Paříže, Říma nebo Stockholmu. Díky termínům proletu je zákazníci mohou využít k podzimním prodlouženým víkendům v některé z evropských metropolí, výletům na adventní trhy, na předvánoční nákupy nebo vánoční pobyty.

Copywriting i kreativní zpracování nové podzimní kampaně bylo zrealizováno opět výlučně interně grafiky a marketingovým týmem Českých aerolinií.

Pro komunikaci podzimní kampaně na českém trhu využívají ČSA online i offline média a nosiče. S kampaní v podobě bannerů, full brandingu nebo videobannerů se setkají návštěvníci webových portálů, ale také v síti Google, která je využívána pro remarketing a pro displejovou kampaň zejména na zahraničních trzích.

V Praze kampaň doplní reklamní plochy v metru v podobě rámečků v soupravách metra a kolem eskalátorů. Kampaň je realizována ve spolupráci a v kobrandingu s Letištěm Praha na všech 18 trzích.