ČSA spouštějí marketingovou nadílku

Předvánoční kampaň ČSA

Předvánoční kampaň ČSA Zdroj: archiv

Ústředním sloganem předvánoční kampaně Českých aerolinií je „Nadělte si pod stromeček společné zážitky“. Kampaň potrvá do 14. prosince 2014 a je zaměřena zejména na český, slovenský, německý, francouzský, italský a španělský trh.

Předvánoční kampaň se na českém trhu objeví v online i v offline médiích. S vizuálem kampaně se tak setkají návštěvníci portálů Seznam.cz nebo Google.com a dále čtenáři zpravodajského portálu Novinky.cz. Kampaň bude rovněž podpořena reklamou na webových stránkách společnosti a profilech Českých aerolinií na sociálních sítích.

V Praze bude kampaň využívat indoorové i outdoorové nosiče, například rámečky v metru na linkách A a B či LED bigboardy (kromě jiných na pražské magistrále, v ulici 5. května). Kampaň se objeví také na indoorových nosičích – digiboardech v obchodních centrech Smíchov, Metropole Zličín, Palladium, Kotva, Europark Štěrboholy, Slovanský dům nebo Eden. Inzerce se dále objeví v tisku.

Na zahraničních trzích poběží kampaň zejména přes online kanály prostřednictvím Google Adwords. Ve vybraných zemích kampaň doplní i komunikace prostřednictvím webových stránek a portálů cestovních kanceláří a agentur.

Cílem kampaně je dát veřejnosti tip na originální vánoční dárek, přilákat cestující k nákupu letenek, a tím zvýšit jejich prodej v předvánočním období. Copywriting kampaně pochází z dílny agentury Leo Burnett, kreativní zpracování bylo zrealizováno interně grafiky Českých aerolinií.