ČSOB podporou studentských kont navazuje na jarní kampaň, tentokrát se ale zaměřuje na studenty vysokých škol. Hlavním komunikačním kanálem kampaně se opět stane Facebook, kde bude kampaň podpořena soutěží o „nejabsurdnější brigádu“, v níž jedenáct studentů může vyhrát 11 111 Kč. Kromě Facebooku a kampaňové webové stránky Csob.cz/student bude kampaň probíhat i na plakátech umístěných na pobočkách banka a na vybraných vysokých a středních školách.
Součástí kampaně je kromě soutěže také akční nabídka pro studenty, kteří si založí ČSOB Studentské konto Plus v době trvání kampaně. Tito studenti dostanou Image kartu k účtu zdarma a budou si tak moci zvolit design karty, jaký chtějí. Navíc student může doložit potvrzení o studiu až ve 21 letech, nikoliv hned při otevření účtu.
Cílovou skupinou kampaně jsou začínající vysokoškoláci ve věku 19 a 20 let a sekundárně středoškoláci. ČSOB při přípravě konceptu spolupracovala s reklamní agenturou Proximity. Kampaň poběží od 3. října do 30. listopadu.