Nové vedení ČT v čele s Petrem Dvořákem už obdobný tendr na konci března zrušilo. Dvořák to vysvětloval tím, že se zásadním způsobem změnil objem zakázky po schválení zákona o ČT na konci nového roku. Ten tehdy ukončil vysílání teleshoppingu a reklamy na programech ČT1 a ČT24.
Podle sdělení ČT je předmětem nové veřejné zakázky zastupování České televize na mediálním trhu v oblasti prodeje reklamního prostoru ve vysílání ČT a na jejích teletextových stránkách, popřípadě v elektronickém programovém průvodci ČT. Dodavatel bude pro Českou televizi tvořit a rozvíjet obchodní nabídku reklamního prostoru ČT, uzavírat smlouvy s mediálními agenturami a dalšími zadavateli a obchodními partnery o prodeji reklamních časů, sponzoringu a dalších speciálních operací.
Součástí zodpovědností vítězného dodavatele bude i zajištění plnění uzavřených smluv, dodávání vysílacího materiálu v náležité technické kvalitě a režimu do ČT.