Čtvrtníček natočil pro Tipsport hokejovou kampaň

Kampaň Tipsportu s Vladimírem Růžičkou

Kampaň Tipsportu s Vladimírem Růžičkou

Česká sázková společnost Tipsport zahájila rozsáhlou kampaň k letošnímu hokejovému mistrovství světa v hokeji, které se v květnu odehraje v české metropoli. Kampaň byla spuštěna se začátkem čtvrtfinálových zápasů play off hokejové Tipsport extraligy.

Ve sponzorských vzkazech a následně i reklamních spotech, které režíroval Petr Čtvrtníček v produkci Target Pictures, se objeví také trenér českého národního týmu Vladimír Růžička či reprezentační útočník Jakub Klepiš. Kromě herců a komparzistů vystupují v kampani také skuteční sázkaři.

„Kampaň vychází z dlouholetého spojení Tipsportu s hokejovým prostředím, ať už se jedná o extraligu, či partnerství české reprezentace,“ komentuje spuštění kampaně mluvčí Tipsportu Lubomír Ježek.

Sponzorské vzkazy poběží v televizi (ČT1, ČT Sport a Nova Sport), v online prostředí v podobě prerollů a videobannerů a dále na videokostkách na extraligových stadionech. Součástí kampaně bude také outdoorová prezentace a online i offline reklama, která tematicky vychází z motivů sponzorských vzkazů.

Náměty spotů vznikaly in-house ve spolupráci s nezávislým kreativcem Štěpánem Tyllerem a dál rozvíjejí koncept komunity sázkařů, která umožňuje tipérům snadno sdílet informace i sázkařské zážitky.

Výběr Petra Čtvrtníčka nebyl náhodný, na konci minulého roku režíroval velmi předvánoční spoty pro sázkovou kancelář Chance, která patří do holdingu Tipsport.