CzechTourism spustil kampaň na podporu destinace Česko

Projekt Česko - naše destinace propaguje tuzemské turistické oblasti pomocí příběhů, po jejichž stopách může návštěvník cestovat. Destinace by tak neměly být pouhým místem návštěvy, ale prostorem pro inspiraci a poznávání.
„Z výsledků průzkumu, který si CzechTourism nechal zpracovat ještě před začátkem letní turistické sezóny, vyplynulo, že Česká republika je pro české turisty atraktivní destinací s významnými klady, mezi které patří menší finanční náročnost pobytu, absence jazykové bariéry, ale i bezpečnost destinace, která může při rozhodování hrát významnou roli u tuzemských i zahraničních turistů. Téměř čtyřicet procent dotázaných navíc uvedlo, že poznávání turistických cílů Čech, Moravy a Slezska je pro ně letos lákavější než turistické cíle v zahraničí,“ uvedla generální ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková.
Cestovatelé, kteří na svých výletech a dovolených pořídí zajímavé snímky českých hor, se navíc mohou zapojit do fotosoutěže o hodnotné ceny, v jejíž porotě zasedne fotograf Tomáš Třeštík.
Komunikační kampaň bude probíhat do prosince a je financována v rámci projektu IOP Česko – naše destinace, který vznikl na podporu domácího cestovního ruchu. Kampaň realizovanou v tisku, TV, online prostředí, ale i na outdoorových nosičích v MHD doplňuje monitoring domácího cestovního ruchu i efektivity aktivit samotného projektu a zároveň podrobná analýza návštěvnosti horských středisek ČR.
Partnery projektu Česko – naše destinace jsou Český systém kvality služeb a Asociace horských středisek ČR.