CzechTourism vypisuje tendr na PPC kampaň za 10 milionů

CzechTourism zahájil výběrové řízení na kampaň, která by měla přivést nové návštěvníky na servery CzechTourism.com a Kudyznudy.cz.

CzechTourism zahájil výběrové řízení na kampaň, která by měla přivést nové návštěvníky na servery CzechTourism.com a Kudyznudy.cz. Zdroj: Marvil

Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism zahájila výběrové řízení na kampaň, která by měla v roce 2014 přivést nové návštěvníky od nás i ze zahraničí na servery CzechTourism.com a Kudyznudy.cz.

Cílem plánované PPC kampaně je podle údajů uveřejněných ve Věstníku veřejných zakázek získání maximálního počtu relevantních návštěvníků vyhledávajících informace o České republice a budování povědomí o ČR jako atraktivní turistické destinaci u široké veřejnosti. Kampaň by měla proběhnout v období od února do prosince 2014 a kromě Česka a Slovenska je naplánovaná i pro Německo, Polsko, USA a Japonsko.

Předpokládaná hodnota zakázky je 10 milionů korun, lhůta pro doručení nabídek je 7. ledna.