Daniel Šturm odchází z České spořitelny

Daniel Šturm, Česká spořitelna

Daniel Šturm, Česká spořitelna Zdroj: Hynek Glos

Šturm, který od července 2007 řídil úsek marketingu České spořitelny, opouští k 31. březnu svůj post. Jeho nástupce banka oznámí v následujících týdnech.

Z tiskové zprávy, kterou zveřejnila Česká spořitelna, vyplývá, že Daniel Šturm odchází z vlastního rozhodnutí a přijal nabídku odjinud: „Daniel Šturm, který od července 2007 úspěšně řídil úsek marketingu České spořitelny, se rozhodl od 31. března 2013 přijmout nové profesní výzvy mimo Českou spořitelnu a Erste Group.“

Daniel Šturm (1969) šéfoval marketingu České spořitelny oficiálně od února 2010, od roku 2007 zastával pozici ředitele oddělení reklamy. V letech 1993 až 2006 budoval svoji kariéru v médiích na nejvyšších marketingových a obchodních pozicích. Působil v Regie Radio Music, TV Nova, Sanoma Magazines a Inzertmedia. Do České spořitelny přišel ze Stratosféry, kde v letech 2003 až 2006 působil jako COO.

Rozhovor s Danielem Šturmem si můžete přečíst zde: