Digitál zajistí pro McDonald's agentura Bubble

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: archiv

Novým partnerem společnosti McDonald's pro sociální média se na českém a slovenském trhu stává od září obsahová agentura Bubble. Pro McDonald´s bude vytvářet kompletní obsah a komunikaci na sociálních sítích.

Bubble bude pro McDonald´s vytvářet autentickou komunikaci, která bude relevantní pro jednotlivé cílové skupiny, například pro náctileté nebo i rodiče. Obsah zaměřený na mladší publikum bude agentura vytvářet ve spojení s reálnými zkušenostmi a zážitky spojenými se značkou McDonald´s od současných společenských influencerů.

„Naše strategie je postavena na reálných momentech, které z McDonald´s zákazníci znají. Budeme využívat přirozené fotky a pracovat s reakcemi na aktuální události. Velký důraz budeme klást také na proaktivní community management – navazování kontaktů s fanoušky a přirozené vstupování do konverzací,“ říká Lukáš Kořínek, majitel Bubble.

Komunikaci pro McDonald´s povede v Bubble account director Eva Tuháčková, copywriting budou mít na starost Jiří Markvart a Jana Smokoňová. Fotografie a art direction zajistí Silvia Kolesárová.