Direct Pojišťovna zahajuje první letošní kampaň

Direct pojišťovna, TV spot

Direct pojišťovna, TV spot

Direct Pojišťovna odstartovala 3. ledna novou marketingovou kampaň na podporu autopojištění. Sází na televizi, online a PR.

První letošní kampaň Direct Pojišťovny navazuje na podzimní část komunikace. Je tedy založena na výsledcích průzkumu, který ukazuje, že 71 procent řidičů přechodem k jiné pojišťovně ušetří a na sdělení, že pokud se řidiči rozhodnou pro Direct Pojišťovnu, mohou na autopojištění v průměru ušetřit 1750 Kč. Pojišťovna aktuálně novým klientům nabízí 2 měsíce povinného ručení i havarijního pojištění zdarma.

Kampaň bude podpořena televizními spoty, online komunikací a PR aktivitami. Probíhá od začátku ledna do konce února 2012. TV spot poběží a na kanálech Nova, Prima, Barrandov TV a At Media a na internetu. Kreativa kampaně pochází z dílny agentury Ogilvy & Mather, prostor v médiích zajistila Starcom MediaVest.