Drábová a další osobnosti v kampani ČRo Plus

Kampaň Českého rozhlasu Plus

Kampaň Českého rozhlasu Plus Zdroj: archiv

Marketingová kampaň na podporu stanice ČRo Plus sází na své moderátory a dále na známé osobnosti z oblasti politiky, společnosti, byznysu a vědy.

Stanice Český rozhlas Plus chce získat pozornost posluchačů novými vizuály a videospoty. Kampaň bude realizována primárně online, v printu a na sociálních sítích.

„Komunikační kampaň Stanice Plus je postavena na vizuálu oblíbených moderátorů Barbory Tachecí a Janu Bumbovi a zároveň na osobnostech, které vyjadřují podporu stanici v krátkých videospotech. Osobnosti byly vybírány tak, aby kopírovaly čtyři pilíře stanice Plus: politiku, společnost, byznys a vědu. Černobílý vizuál graficky doplňuje pestrou škálu stanic Českého rozhlasu jak v printové, tak v onlinové podobě,“ řekl vedoucí marketingu Jiří Haramul.

Spot s Danou Drábovou

Kampaň byla vytvořena in-house. Autory kampaně jsou Silvie Ulrichová a Jiří Haramul, který stojí spolu s Jakubem Šolínem rovněž za její kreativou. V médiích proběhne od 26. října do 8. listopadu.

Stanice ČRo Plus vstoupí na VKV 2. listopadu. Posluchačům nabídne 24hodinové vysílání, nové programové schéma i pořady. Nabízet bude nadále především analytickou publicistiku, komentáře či diskuse. Na VKV si bude moci stanici Plus naladit téměř 60 procent obyvatel České republiky.