Důraz na kvalitu služby

Důraz na kvalitu služby

Důraz na kvalitu služby

Na čem stojí dobrý obchod v oboru reklamních a dárkových předmětů? Na výsledku celé služby, tedy efektu komunikace zadavatele. Nicméně bez opravdu kvalitních produktů tohoto cíle dosáhnout nelze.

Profesionální dodavatel 3DR předmětů hledá taková řešení, u nichž je poměr kvality zboží vůči ceně optimální, tedy nejvýhodnější s ohledem na všechny vstupní faktory. Společnost iMi Partner prostřednictvím své pobočky iMi Asia se sídlem v Hongkongu postupně dospěla k vytvoření know-how, kterým dosahuje zajištění kvalitní produkce od vytipování vhodných výrobců v Číně až po přepravu do evropských terminálů.

Proč stále Čína? V oboru rychloobrátkového spotřebního zboží, kterým je většina reklamních a dárkových předmětů, je právě tato země ideální volbou k jejich produkci. Tamní ceny v celém dodavatelském řetězci sice již nejsou tak nízké jako před krizí a mnohdy jsou vyšší než v jiných zemích jihovýchodní Asie, ovšem kvalifikovanost a spolehlivost pracovních sil, kvalita dopravních možností a logistiky jsou v Číně v průměru na stále vyšší úrovni, než je v regionu obvyklé.

Společensko-politický systém Země středu, stejně jako tamní firmy už navíc začaly investovat nemalé prostředky do vědy, výzkumu, nákupu a vývoje technologií, a pokud si tato velmoc 21. století i tamní výrobní subjekty zachovají komerční soudnost, jejich kvalitní a progresivní produkty si udrží také cenovou atraktivitu.

Dejme slovo paní Aileen Chan, která od roku 2006 v iMi Asia zastává funkci General Manager, ale sama má s nákupem 3DR produktů bohaté zkušenosti u společnosti Heineken jako nákupní manažer:

„Při výběru toho nejlepšího pro konkrétní komunikační kampaň se vždy ptám sama sebe: Je reklamní předmět ve spojení s propagovanou značkou? Je to praktická věc? Nejdu s ní proti nějakému tabu? Je předmět bezpečný? Výrobky, které zařizujeme, musí vyhovovat konkrétním bezpečnostním standardům EN-71 1/2/3, ASTM, REACH atd., ale též sociálním normám jako SEDEX CSCC nebo BSCI. Kvůli vlivu nejisté ekonomiky na celém světě jsou obchodníci obezřetnější s vynakládáním prostředků. Musíme tedy být více kreativní v nabídkách pro klienty a najít ta nejlepší řešení pro limitované rozpočty na straně jedné a nárůst nákladů na konci dodavatelského řetězce na straně druhé.“

Jen dodáme, že pokud je na úplném konci úspěšná komunikační kampaň, pro níž byly reklamní a dárkové předměty pořízeny, jistě stojí za to se pro ně vracet ke stejnému dodavateli.