EuroAWK vstupuje do Asociace venkovní reklamy

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Shutterstock

Zástupci společnosti euroAWK oficiálně zahájili jednání o vstupu do Asociace venkovní reklamy. Strategii to sdělil prezident AVR Stanislav Lazar.

Asociace venkovní reklamy se v nejbližších dnech rozroste o dalšího člena. Ke stávajícím BigBoard, RailReklam, outdoor akzent, JCDecaux, Czech Outdoor a Contur se přidává společnost euroAWK. Jedná se o pobočku mezinárodní sítě společnosti AWK se sídlem v Německu, která se u nás specializuje hlavně na billboardy a citylight vitríny.

Asociace venkovní reklamy vznikla v lednu 2012, do té doby byla tuzemská venkovní reklama několik let bez profesního sdružení. Hlavním důvodem vzniku AVR bylo vylepšení obrazu OOH v médiích a u veřejnosti v době, kdy sílil tlak v souvislosti s projednáváním zákona o pozemních komunikacích. Stanislav Lazar informoval, že v současné době asociace připravuje monitoring venkovních kampaní, který by měl být k dispozici návštěvníkům webových stránek asociace.