Facebook nadhodnocoval výsledky reklamy, situaci chce řešit nezávislým auditem

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: reuters

Zakladatele Facebooku Marka Zuckerberga přijal papež
Zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg a jeho manželka Priscilla Chanová
Sheryl Sandbergová, facebook
4
Fotogalerie

Společnost Facebook přiznala, že nadhodnocovala informace ohledně zobrazování reklamy. Příslibila proto, že poskytne data ohledně zobrazování inzerátů na své reklamní platformě, aby byl uskutečně nezávislý audit, který by měl odpovědět na otázku, jak vlastně Facebook ve skutečnosti zobrazuje své reklamy. Informaci přinesla agentura Reuters.

Facebook v září uvedl, že metrika, která analyzuje průměrnou dobu, kterou uživatel stráví sledováním videa, byla uměle nadhodnocena. Facebook totiž uvedl průměrnou hodnotu jen těch lidí, kteří strávili sledovaním videí déle než tři vteřiny.

Vše o sociální síti Facebook čtěte zde

Společnost proto příslibila, že pro úspěšný audit poskytne veškeré potřebné informace, včetně přesného stráveného času u videí v milisekundách. Dále také odhalí, jak je zobrazována reklama na Facebooku či přidružené sociální síti Instagram.