Focus Agency navázala koncem loňského roku spolupráci s francouzským výrobcem léků a zdravotnických přípravků, společností Pierre Fabre Medicaments. Společně chtějí budovat značku NasoDrill a šířit povědomí o hygieně nosu jako nedílné součásti každodenního života.
Sprej NasoDrill určený k nosní hygieně je na českém trhu již několik let, výrobce jej však zatím nijak marketingově nepodporoval. Pierre Fabre Medicament se s agenturou dohodl na aktivitách v oblasti social PR.
„Komunikaci stavíme od úplných základů. Připravili jsme web, který má vedle produktové části i edukativní sekci. S agenturou chceme budovat značku v online prostředí pomocí brand ambasadorů,“ odkrývá část komunikační strategie MUDr. Radoslav Furmann, brand manažer značky NasoDrill.
V letošním roce se agentura chystá oslovit ke spolupráci i bloggerky a vlogerky. Na tomto úkolu bude pracovat s podporou výrobků druhé divize svého klienta, a sice s Pierre Fabre Dermo-cosmétique.