Globus postavil kampaň na důkazech

Pekárna v Globusu

Pekárna v Globusu Zdroj: archiv

Hypermarkety Globus startují marketingovou kampaň, ve které budou zákazníkům předkládat konkrétní důkazy o kvalitě vlastních výrobků. S kampaní se lidé budou dlouhodobě potkávat na několika různých úrovních komunikačních kanálů.

Globus se svou propagací dlouhodobě profiluje jako řetězec, ve kterém je svět ještě v pořádku, a nová kampaň chce na komunikaci plynule navázat. Nástroji samotného oslovování zákazníků mají být konkrétní důkazy, například fakta o patnácti pekárnách Globus, kde pekaři několikrát denně zadělávají na chléb z pravého pekařského kvásku, anebo to, že na pultech jsou vždy čerstvé maso a uzeniny díky vlastním řeznictvím v hypermarketech.

Důkazy Globusu mají za cíl uvést na pravou míru spotřebitelské vnímání ovlivněné kampaněmi jiných řetězců, které hovoří ve svých reklamách o čerstvém pečivu, které je vlastně jen rozpékané, či mase a masných výrobcích, jež se svou čerstvostí honosí jen v letácích. Propagace se bude týkat i vlastních restaurací a čerpacích stanic Globus.

Kampaň důkazů Globus se objeví jak v externích médiích, jako jsou například bllboardy, CLV nebo online, ale i přímo v obchodech. Kreativní návrhy pocházejí z dílny agentury Klan, o její online podobu se bude starat agentura 2Fresh.