HR kampaň Symbia láká na nejnevděčnější pozici

HR kampaň Symbio Digital

HR kampaň Symbio Digital Zdroj: archiv

Symbio Digital spustilo svoji náborovou kampaň, ve které hledá digitálního account manažera – nebo také podle slov agentury „člověka na nejnevděčnější pozici v agentuře“.

Na stránce Chcidosymbia.cz a na sociálních sítích Facebook a YouTube se objevila série videí, která velmi otevřeně popisují přínosy a úskalí práce budoucího zaměstnance.

Ve videích kromě současného account manažera Petra Rubáše promlouvají výrazné osobnosti české reklamy – faktický tvůrce značek Oskar a T-Mobile na českém trhu Martin Jaroš, majitel sítě agentur Kindred Michal Nýdrle, reklamní enfant terrible Marek Prchal nebo bývalá accountka Symbia a současná šéfka digitální komunikace Philips pro střední Evropu Sanja Popović. Každý z nich odpovídá po svém na otázku „Proč jít jako account pracovat právě do Symbia“.

Podle vedení agentury byla jediným měřítkem pro tvorbu kampaně autenticita. „Prostě jsme všechny poprosili, aby na kameru řekli svůj názor na Symbio. Do jejich vyjádření jsme kromě střihu nijak nezasahovali. Nikdo nedostal pokyny, o čem mluvit nebo jak má kampaň vyznít. Třeba video od Martina Jaroše jsme zveřejnili přesně tak, jak nám z Kataru přišlo,“ popisuje vznik videí Robert Haas, jeden z majitelů Symbia.