Hypoteční banka otevřela virtuální pobočku

Hypoteční banka

Hypoteční banka

Specialista na hypoteční úvěry přesouvá část komunikace z kamenných poboček na internet.

Pobočka otevřená na stránkách Hypoteční banky umožní klientům sjednat si virtuální schůzku s reálným bankéřem. Jedná se o doplňkový prodejní kanál ke stávajícím pobočkám a externím prodejcům. Primárně je určena klientům, kteří jsou zvyklí běžně komunikovat přes internet.

„Virtuální pobočka nenahrazuje naše stávající prodejní kanály. Předpokládáme, že ji nyní využije malé procento nových klientů, kteří jsou časově velmi vytíženi a zběhlí v komunikaci přes Internet. Virtuální pobočka je další inovací a příspěvkem Hypoteční banky k modernizaci českého bankovního trhu v oblasti obsluhy klientů,“ vysvětluje Bohdan Suchánek, ředitel marketingové komunikace Hypoteční banky.

Ve virtuální pobočce má klient Hypoteční banky možnost sjednat hypotéku, případně bankéře využít k poradenství a konzultacím. Podpis smlouvy v každém případě proběhne na klasické kamenné pobočce.