Hypoteční banka vsadila na obrácenou kampaň

Hypoteční banka

Hypoteční banka

Hypoteční banka spouští kampaň na Australskou hypotéku, která stejně jako samotné sdělení kampaně kopíruje obrácený princip Australské hypotéky - čím více si klient půjčí, tím vyšší slevu ze základní úrokové sazby dostane.

Kampaň potrvá do poloviny března v televizi, rádiích, tištěných médiích a na internetu. Mediální mix zahrnuje 20ti sekundové televizní a rádiové spoty, falešné přebaly Lidových novin a Reflexu a 43 outdoorových reklamních ploch obrácených vzhůru nohama. V pražské podzemní dopravě je pro kampaň určeno přes 200 reklamních rámečků na trasách metra A a B a na rádiu Beat 90ti sekundové spoty. Spuštěna bude také nová hra, která oživí firemní internetové stránky.

Autorem obráceného konceptu je agentura Rust Klemperer, mediální mix zajišťuje agentura Mindshare. Media Factory obstarává kreativu pro internetovou reklamu a textovou část dodala PR agentura AC&C Public Relations.