ING Pojišťovna spouští kampaň proti rakovině

ING Pojitovna je více online

ING Pojitovna je více online

ING Životní pojišťovna od září spouští novou kampaň k projektu For You, jehož cílem je zvyšovat povědomí o prevenci rakoviny a zároveň podporovat organizace, které se v tomto boji již angažují. Kampaň s názvem Každá osmá sází na reálné příběhy čtyř žen, které prodělaly rakovinu prsu.

V on-line videích kampaň ukazuje na příkladech žen, co jim nemoc rakoviny prsu nejen vzala, ale i přinesla. Spoty jsou ke zhlédnutí na webové stránce projektu www.foryou.cz. Kampaň poběží také na Facebooku, YouTube a Seznam.cz. Kromě on-line prostředí se bude možné s ní setkat i v ordinacích gynekologů, ve screeningových centrech a na charitativních a edukativních akcích.

Kampaň navíc podpoří i indoorová kampaň, která bude probíhat v gynekologických ordinacích a screeningových centrech ve formě plakátů a letáků. Do konce roku bude promována i na několika charitativních akcích, jako jsou například Plaveme prsa a Jarmark.

Kreativní zpracování kampaně pochází z pera Symbio Digital. Režiséry videí byli Marek Partyš a Jakub Žídek. Mediální plánování zajišťovala agentura Red Media.