Inovační Farmhouse zaseje podnikatelské nápady

Logo Farmhouse

Logo Farmhouse Zdroj: archiv

Skupina Lion Communications spustila v Praze nové inovační centrum Farmhouse. Usiluje o rozvoj podnikatelských nápadů v Česku.

Pomoci postavit obchodní plán, připravit marketingovou strategii nebo se podílet na kompletním vývoji produktu – to jsou možnosti nově otevřeného inovačního centra Farmhouse, které začalo působit na českém trhu.

Farmhouse vznikl v roce 2012 v sídle agentury Leo Burnett v Chicagu a Praha je druhým místem, kde otevírá svoji pobočku. Pražský Farmhouse má za úkol přivádět na svět inovativní produkty a služby, a to nejen ve spolupráci s agenturami Lion Communications (agentury Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis, Fallon a ARC Worldwide), ale i s odvážnými podnikateli, vizionářskými designéry, univerzitami a v neposlední řadě klienty.

Václav Pavlečka, head of FarmhouseVáclav Pavlečka, head of Farmhouse | archivŠéfem pražského Farmhouse se stal Václav Pavlečka, současný Strategic Planner Lion Communications.

Nejen digitální ideje

Farmhouse funguje v Praze v iniciační fázi již šest měsíců a na svém kontě má přes deset aktivních klientů a projektů.

Nejvýznamnějším z nich je společnost Virgla, s níž připravil otevřené řešení tzv. Second Screen a pustil se tak do obohacování televize a dalších médií pomocí speciální platformy pro chytré telefony a tablety. Prvním projektem v rámci Second Screen je spolupráce na vánoční kampani T-Mobilu.

Farmhouse spolupracuje na vývoji produktů a služeb od fáze generování idejí přes výzkum trhu, business analýzu, testování až po uvedení na trh. Na rozdíl od mnohých start-up akcelerátorů se nezaměřuje jen na digitální ideje, ale i na fyzické produkty. Navíc má k dispozici kompletní podporu a zkušenosti Lion Communications, dnes největší skupiny komunikačních agentur na českém trhu.