Inovační Farmhouse zaseje podnikatelské nápady

Pomoci postavit obchodní plán, připravit marketingovou strategii nebo se podílet na kompletním vývoji produktu – to jsou možnosti nově otevřeného inovačního centra Farmhouse, které začalo působit na českém trhu.
Farmhouse vznikl v roce 2012 v sídle agentury Leo Burnett v Chicagu a Praha je druhým místem, kde otevírá svoji pobočku. Pražský Farmhouse má za úkol přivádět na svět inovativní produkty a služby, a to nejen ve spolupráci s agenturami Lion Communications (agentury Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis, Fallon a ARC Worldwide), ale i s odvážnými podnikateli, vizionářskými designéry, univerzitami a v neposlední řadě klienty.
Nejen digitální ideje
Farmhouse funguje v Praze v iniciační fázi již šest měsíců a na svém kontě má přes deset aktivních klientů a projektů.
Nejvýznamnějším z nich je společnost Virgla, s níž připravil otevřené řešení tzv. Second Screen a pustil se tak do obohacování televize a dalších médií pomocí speciální platformy pro chytré telefony a tablety. Prvním projektem v rámci Second Screen je spolupráce na vánoční kampani T-Mobilu.
Farmhouse spolupracuje na vývoji produktů a služeb od fáze generování idejí přes výzkum trhu, business analýzu, testování až po uvedení na trh. Na rozdíl od mnohých start-up akcelerátorů se nezaměřuje jen na digitální ideje, ale i na fyzické produkty. Navíc má k dispozici kompletní podporu a zkušenosti Lion Communications, dnes největší skupiny komunikačních agentur na českém trhu.