Inspirace Zemanem: Aquila poprvé spolupracuje s Kaspeny

Karlovarské minerální vody zahájily spolupráci s reklamní agenturou Kaspen/Jung von Matt

Karlovarské minerální vody zahájily spolupráci s reklamní agenturou Kaspen/Jung von Matt

Karlovarské minerální vody zahájily spolupráci s reklamní agenturou Kaspen/Jung von Matt. Kampaň na Aquila čaje Tea.m, která běží od poloviny července, je odkazem na kultovní film režiséra Karla Zemana Cesta do Pravěku.

Reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt, která se v soutěži Agentura roku 2012 umístila na druhém místě, zvítězila v tendru na aktuální kampaň Aquila ledové čaje a zahájila historicky první spolupráci s touto značkou. Shodou okolností nedlouho poté, co její letitý klient – Kofola – svěřil tvorbu letní kampaně konkurenční Saatchi & Saatchi.

Karlovarské minerální vody se tak, alespoň prozatím, loučí symbolicky s Karlem Gottem, který účinkoval v předchozích spotech režiséra Petra Čtvrtníčka, milánské agentury Arnold a produkční společnosti Casta Diva.

Děj nových spotu je umístěn do Karlových Varů v době ledové a kombinuje animaci s modely pravěkých zvířat a živými herci, stejně, jako to dělal právě Karel Zeman. Ledové hory a sopka chrlící lávu vznikly dokreslováním technikou mate painting a spot je podkreslen scénickou orchestrální skladbou Michala Noviňskiho. Kampaň běží od 15. července na obrazovkách televize Nova, Prima a Barrandov, dalším kanálem je internet, zejména YouTube.

Podívejte se na nový spot Aquily:

Zadavatel: Karlovarské minerální vody
Agentura: Kaspen/Jung von Matt pod kreativním vedením Lestera Tulleta
Režie: Wolfberg
Produkce: Savage
Postprodukce: UPP
Animace: Animation People
Kamera: Martin Matiášek

Nová Cesta do pravěku míří do kin. Legendární plavba čtyř kluků v nových barvách. Více zde >>>