Internetová Heureka se přesouvá do outdooru

Heureka.cz

Heureka.cz

Cenový srovnávač Heureka.cz zahájil svoji první velkou outdoorovou kampaň. Vizuály, které vznikly in-house, se koncem října objeví v metru, na bigboardech, CLV a plachtách ve všech velkých městech. Heureka v kampani představuje i nové logo, jehož návrh vytvořila agentura Prague Bistro.

„Chceme zákazníkům připomenout, že je již běžné na internetu nakupovat jakékoliv zboží – nejen tradiční sortiment jako elektronika nebo nábytek, ale i drobnosti nebo zboží běžné spotřeby. Nová kampaň má za cíl vybudovat klíčové místo nákupu na českém trhu a upevnit pozici jedničky na trhu mezi cenovými srovnávači,“ říká ředitel nákupního Heureka.cz Tomáš Braverman.

Jednoduché vizuály staví na neotřelosti až bizarnosti jednotlivých produktů, na vizuálech se objeví například vařečka, zahradní trpaslík, náprstek, ale také třeba velkoobjemový kontejner. „Pro Heureku je to vlastně poprvé, co se s ATL kampaní vydala do outdooru. Probíhat bude především na CLV, plachtách, doublebigboardech ve velkých městech a určitě ji neminete v pražském metru,“ říká marketingový manažer nákupního rádce Heureka.cz Kryštof Kodl. Kampaň, která vznikala in-house, poběží vedle venkovních ploch i na internetu.

Heureka.czHeureka.cz