Internetová reklama v srpnu dosáhla hodnoty 429 milionů Kč

Podle údajů z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, vzrostla v srpnu internetová displejová reklama o osm procent. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 429 milionů korun.
V meziročním porovnání oblasti internetové displejové reklamy lze rovněž pozorovat mírný nárůst, konkrétně o tři procenta.
Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil online obchodník Internet Mall, který v srpnu využil reklamní prostor v hodnotě 21,1 milionu korun. Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 16,2 milionu korun společnost LMC a na třetí pozici se umístil Procter & Gamble s reklamním prostorem v hodnotě 13,7 milionu korun.
Tabulka níže uvádí deset provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé nejvíce využívali. V rámci této skupiny se v srpnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 392 milionů korun.