Intersnack uvádí Bohemia Farmářské

Intersnack uvádí Bohemia Farmářské

Intersnack uvádí Bohemia Farmářské

Společnost Intersnack zahájila 20. května kampaň k uvedení nových Farmářských chipsů. Komunikační koncept připravila agentura McCann Prague, spot režíroval Vladimír Michálek a hudbu ke spotu složil Ondřej Soukup.

Bohemia Farmářské jsou vyráběny výhradně z jediné odrůdy brambor – Lady Claire, dodávané vybranými jedenácti českými farmáři. Autenticita produktu je podtržena uvedením jména farmáře a místa původu brambor na zadní straně obalu. Chipsy jsou zároveň vyráběny ve své přirozené podobě – ve slupce. Výrobce navíc uvádí, že použité koření neobsahuje umělé látky zvýrazňující chut’ ani umělá barviva.

Agentura McCann připravila k uvedení produktu nejen komunikační koncept, ale zároveň realizovala většinu částí kampaně, které postupně odstartovaly 20. května. Součástí media mixu je kromě televize podpora v místě prodeje, OOH a speciální microsite Farmarskechipsy.cz. Veškerá komunikace je zastřešena claimem „Poctivá chuť z českých brambor”.

Podívejte se na nový spot z dílny McCann Prague:

Televizní spot režíroval Vladimír Michálek (Posel, Babí léto, Anděl Exit, Je třeba zabít Sekala, Zapomenuté světlo nebo Amerika), v poslední době se jedná už o druhý spot, na kterém s Intersnackem a se značkou Bohemia spolupracoval. Hudbu ke spotu na Bohemia Farmářské složil Ondřej Soukup.