Jak úspěšně prodávat on-line na konferenci E-commerce forum 2013

„Zjistil jsem, že jsem se
našel. Slevomat mě opravdu
baví, tohle dítě už nechci dát
nikomu,“ říká Tomáš Čupr.

„Zjistil jsem, že jsem se našel. Slevomat mě opravdu baví, tohle dítě už nechci dát nikomu,“ říká Tomáš Čupr. Zdroj: Tomas Zelezny

Zakladatel Slevomatu Tomáš Čupr, ekonom Raiffeisenbank Aleš Michl, Tomáš Jindříšek z Dark Side či Sacha Berlik ze společnosti Dataxu jsou hosty 6. ročníku konference E-commerce forum 2013, která proběhne ve čtvrtek 30. května v pražském hotelu Pyramida.

K hlavním tématům letošního E-commerce forum 2013 bude například patřit Programový marketing v kampaních, Využití potenciálu mobilního kanálu a Měřitelné kampaně pro e-commerce na sociálních sítích. Účastníci budou také diskutovat nad tím, zda je budování značky a věrnosti zákazníků je pro e-commerce podružným tématem nebo zda a případně „kdy nás Asie slupne jako sushi, i s internetovým byznysem“.

Další informace k programu a vystupujícím lze nalézt na www.ecommerceforum.cz.