V říjnové Strategii si přečtete mimo jiné o marketingové válce korejské automobilky Hyundai s českou Škodou, rozhovor s Radimem Pařízkem, který vlastní řadu rádií a dva televizní multiplexy a vedle toho bubnuje v kapele Citron, o chystaných předvánočních instorových kampaních či o tom, jak se změnil byznys českých likérek rok po prohibici.
Strategie č. 10/2013
V rubrice Cesty kariéry hovoří Jakub Havrlant o tom, jak vznikl server Bezrealitky.cz, jak ho od něj koupilo Allegro Group a ještě Havrlanta najalo jako ředitele.
„V té době to pro mne byl velký posun. Korporátní svět je samozřejmě trošku jiný, na druhou stranu právě proto jsem tuto nabídku dostal já. Měli jsme na trzích, za něž jsem byl odpovědný, vytvořit růstovou strategii a agresivně vstoupit do některých částí byznysu. Hodně se to podobalo vytváření velkého start-upu,“ přibližuje svoji tehdejší pozici Havrlant.
Novému šéfovi se podařilo postupně vybudovat z Allegra největší domácí společnost v e-commerce. Zároveň však neusínal na vavřínech. „Pro mě to byla určitá mise. Od začátku jsem věděl, že v korporátním prostředí nechci zůstat navždy.“ Již v době, kdy firmu vedl, rozjel vlastní podnikatelský projekt Rockaway, který například investoval do start-upů. Bylo zřejmé, že Havrlant se k vlastnímu internetovému podnikání vrátí.
Jakub Havrlant |
Celý článek o Jakubu Havrlantovi a další zajímavé informace naleznete ve Strategii č. 10, která vychází 17. října.