Kampaň představuje nápoj Smoothie od Crocodille

Smoothie od Crocodille

Smoothie od Crocodille

Společnost Crocodille už jen nezahání hlad bagetami a sendviči. Nynější kampaň má dokázat, že její nápoje Smoothie pomáhají i k hubnutí.

„Základ nejnovější reklamní kampaně společnosti Crocodille tvoří tři příchutě a sedm originálních sloganů. Zaměřena je především na ženy, kterým představuje přírodní ovocné nápoje Smoothie,“ upřesňuje PR manager značky Crocodille Naďa Kverková.

V průběhu tříměsíční kampaně má být Smoothie k dostání na více než dvou tisícovkách prodejních míst za akční cenu 29 korun.

Slogany typu „91 % žen bude dělat cokoli, aby zahnaly chuť na něco sladkého. 9 % si dává Smoothies“ mají podle Kverkové za cíl upozornit na přednosti hustého ovocného nápoje, který je vyroben ze stoprocentního čerstvého ovoce.

K propagaci Smoothie bylo použito standardních cest – jsou prezentovány na všech firemních lednicích a vozidlech společnosti Crocodille. Nápoje dodává společnost na český trh jako vhodnou alternativu pití ke svému hlavnímu sortimentu - tedy čerstvým bagetám a sendvičům.