Kanibal Lejstr láká do Air Bank

Kampaň Air Bank

Kampaň Air Bank Zdroj: archiv

Air Bank tento spustila kampaň se svojí Přestupní kartou. Dva nové spoty opět vznikly ve spolupráci s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather.

Ve dvou nových televizních spotech Air Bank ukazuje, že změna banky nemusí být spojena s vyplňováním hromady lejster, a dokonce ani s návštěvou tradičního bankéře. K přestupu do nové banky stačí lidem jediný papír. Kromě televizních spotů plánuje Air Bank téma Přestupní karty využít i v online reklamě.

Air Bank spolupracuje v oblasti kreativy s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro ni nakupuje OMD a NeoOgilvy. Televizní spoty s názvem Dezinfekce a Kanibal Lejstr poběží na televizních kanálech Prima Group, Barrandov a Óčko.

Hlavními protagonisty jsou v nové kampani Air Bank opět známí bankéři, nicméně jejich příběh byl mírně pozměněn. „Formálně navazujeme na předchozí spoty, jen postoj konkurenčního bankéře se trochu posouvá. Už není tak samolibý, ale začíná být nervózní, protože mu odcházejí klienti,“ řekl k nové kampani kreativní ředitel Ogilvy & Mather Tomáš Belko.

Zaječí úmysly

Přestupní kartu mohou lidé získat a rovnou vyplnit na stránkách Prestupnikarta.cz. Vytisknutou ji pak jen přinesou na pobočku jakékoliv nové banky, která už zařídí vše ostatní: převede všechny trvalé platby a inkasa na nově otevřený účet a postará se i o zrušení toho starého. Do původní banky tak už klient nemusí vůbec chodit.

„Podobně jednoduše můžeme v Česku měnit banky už několik let. 86 % lidí ale o tom podle průzkumu stále neví. Proto chceme na jednoduchý přestup z jedné banky do druhé znovu upozornit,“ říká k tomu Kateřina Baková z marketingové komunikace Air Bank.

Každý týden dnes změní banku okolo 2500 Čechů. A podle průzkumu společnosti STEM/MARK uvažuje o změně banky dalších 40 % lidí.