Kia vytvořila showroom z kontejneru

Kia si udělala showroom z kontejneru

Kia si udělala showroom z kontejneru Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
Automobilka Kia připravila neobvyklou marketingovou prezentaci. Veřejnost zve do baru, který je zároveň showroomem.

Společnost Kia Motors Czech vystavila na náměstí Republiky v Praze tzv. Kia POP-UP bar, který bude k dispozici do 14. srpna. Jedná se o reprezentativní kontejner, který zároveň plní roli showroomu značky. Zájemci zde mohou zhlédnout nový sportovní model Kia cee´d GT, který bude v prodeji od letošního září.

Současní i potenciální zákazníci pak v baru mohou čerpat různé výhody, které pro ně automobilka připravila. Od sklenky prosecca pro ty, kdo se prokážou klíčem od svého stávajícího vozu Kia, po desetitisícové vouchery pro zákazníky, kteří v červnu i v červenci zakoupili model Sportage.