Kniha Logo & Corporate Identity ukazuje, jak budovat značku
Cílem této publikace je ukázat Corporate Identity jako nástroj k vybudování a změně image subjektu – značky v širším slova smyslu. Důraz autoři kladli na jeden ze subsystémů Corporate Identity, a to Corporate Design, protože je díky svému vizuálnímu projevu nejviditelnější a nejčastěji řešenou složkou budování image.
Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Do mnohých reklamních agentur, grafických studií a marketingových oddělení může přinést správné pochopení významu Corporate Identity a učinit z něj jeden ze strategických nástrojů řízení značky. Užitečným pomocníkem může být ale také třeba majitelům firem, kteří mají zájem na dobré image svého podniku.
Původně tato publikace vyšla již v roce 2004 a byla součástí balíčku s názvem Corporate Identity Set, který obsahoval i vzorníčky barev nebo CD. Po letech ale bylo třeba řadu věcí změnit a doplnit. Tak vznikla nyní tato zásadně přepracovaná a aktualizovaná podoba, sice bez příloh, ale doplněná navíc o množství nových textů, obrazových ukázek a případových studií od nás i ze světa.
Partnerem knihy je Unie grafického designu.