Komunikace Primy se mění, Fianová odchází na mateřskou

Marie Fianová, Prima

Marie Fianová, Prima Zdroj: archiv

Strategie , Petr Novotný
FTV Prima mění strukturu a vedení komunikačního oddělení. Novými vedoucími PR a komunikace se staly Jana Mrákotová, která vede lifestylové PR, a Gabriela Semová, jež zodpovídá za korporátní a interní komunikaci.

Personální změny na Primě nastávají v důsledku plánovaného odchodu Marie Fianové na mateřskou dovolenou. Fianová nastoupila na pozici vedoucí oddělení PR a komunikace v létě 2014, její agenda je nově rozdělena na lifestylovou a korporátní část. Do náplně lifestylového PR, které vede Jana Mrákotová, spadá kompletní komunikace spojená s tvářemi TV Prima a jednotlivými pořady v rámci všech stanic skupiny Prima. Druhou část, spadající pod Gabrielu Semovou, tvoří primárně korporátní, interní komunikace a CSR aktivity. Oddělení PR a komunikace je součástí marketingového oddělení FTV Prima, které řídí Aleš Pýcha.

Jana Mrákotová, PrimaJana Mrákotová, Prima | Zdroj: archivJana Mrákotová

Jana Mrákotová se v oboru PR pohybuje již dvacet let, bohaté zkušenosti získala na mnoha pozicích. Kromě reklamních a komunikačních agentur pracovala například pro občanské sdružení Onkomaják či pro soutěž Česká Miss. S Primou je spjatá již více než sedm let – v minulosti zde zastávala pozici tiskové mluvčí i PR manažerky. V současnosti také spolupracuje na pořadech Zdeňka Pohlreicha a na novém seriálu Přístav.

Gabriela Semová, PrimaGabriela Semová, Prima | Zdroj: archivGabriela Semová

Gabriela Semová spolupracuje s FTV Prima od ledna 2015 na pořadech Gondíci s. r. o., Vychytávky Ládi Hrušky, Máme rádi Česko a Autosalon. V předchozích šesti letech působila v agentuře Ogilvy PR, kde měla na starosti korporátní i lifestylovou komunikaci mnoha klientů, jako například DB Schenker, Obi, Finep, Marks & Spencer, Unie výrobců a dovozců ČR a Westinghouse.