Konečně příliv nových odborníků na e-commerce?

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Acomware

Vyškolení nových odborníků na e-commerce bylo hlavním cílem dotačního projektu, jehož realizaci právě dokončuje společnost Acomware. Jeho absolventi se v průběhu 12 měsíců zabývali problematikou vstupu na online trh, chováním zákazníků nebo moderními analytickými metodami.

Jakými kurzy účastníci prošli a co jim přinesly?

Dotační projekt s interním názvem E-commerce Academy byl rozdělen do pěti vzdělávacích modulů.

• Úvodní modul se věnoval problematice správného startu v e-commerce businessu. Obsah business plánu i práce s analytickými nástroji byly hlavními výstupy výuky.

• Specifika chování zákazníka a moderní možnosti získávání návštěvníků byla náplní druhé části projektu.

• Třetím tematickým okruhem byla oblast e-shopových řešení, zejména specifika jednotlivých technických řešení, procesy tvorby a rozvoje e-shopu.

• Předposlední část projektu byla věnována analytickým metodám v e-commerce. V tomto modulu byl kladen důraz na problematiku datových zdrojů, měření prodejních technik, online kampaní a jejich vyhodnocování.

• Posledním tématem dotačního projektu byl výzkum online trhu - techniky testování a vyhodnocování změn. Modul se také věnoval specifikům české e-commerce.

Na přednáškách vystupovali také externí odborníci, kteří výuku obohatili o vlastní zkušenosti. Vystoupili mj. Vlastimil Vávrů (vasecocky.cz), Miloš Borovička (dTest) a mnoho dalších. Z praktických bloků výuky si absolventi odnesli i zpracované výstupy, jejichž prostřednictvím si vyzkoušeli návrh business plánu, analýzu konkrétního e-shopového řešení nebo vytvoření interaktivního prototypu webu.

Ilustrační fotoIlustrační foto | Acomware

Stručně k projektu

• Dotační projekt: Rozvoj podnikatelského prostředí pomocí nových vědeckých poznatků v oblasti e-commerce businessu

• Poskytovatel dotace: EU (Evropský sociální fond) a Magistrát hl. m. Prahy

• Realizátor: ACOMWARE

• Partneři dotace: Vysoká škola ekonomická (VŠE), Dobrý web

• Datum realizace: 1. 4. 2012 – 31. 3. 2013

ACOMWARE realizuje marketingové konzultace

AcomwareAcomware | Acomware

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost zaměřující se na oblast e-commerce. Mezi hlavní činnosti patři především pomoc při vstupu na on-line trh, marketingových konzultací, zvyšování návštěvnosti a obchodní výkonnosti. Dlouhodobě se také věnujeme problematice inteligentního emailového marketingu.