Konektor má nově firmu na sociální média

R. Starý

R. Starý

Komunikační skupina Konektor založila společnost určenou pro komunikaci v oblasti sociálních médií. Tým působící pod názvem Konektor Social se zaměřuje na využití názorových vůdců a efektivní využití sociálních médií v rámci integrované komunikace.

„Jsme přesvědčení o tom, že klíčem k úspěchu v sociálních médiích je obsah a jeho distribuce těm správným uživatelům. V tom je princip podobný klasickému PR a jako naši velkou konkurenční výhodu proto považujeme dlouholeté zkušenosti s PR a tvorbou obsahu,“ popsal základní filozofii Konektor Social partner Rostislav Starý. Společnost bude navíc s PR.Konektorem dále úzce spolupracovat. „Máme ověřeno, že nejlépe kampaně fungují, pokud se podaří propojit online a offline světy, sociální a tradiční média,“ dodává Starý.

Vedle tvorby obsahu se Konektor Social zaměří na využití názorových vůdců. Pro jejich identifikaci má vlastní metodologii, kterou si ověřil podle sociologické metodologie názorových vůdců – Persönlichstärke Skala autorky Elisabeth Noelle-Neumannové z Institutu pro Demoskopii v Allensbachu. „Názorové vůdce chceme pro naše klienty využívat i v podpoře prodeje,“ doplňuje Starý.