Kosmetický marketér Škařupa zakládá značku Treat Wear

Martina Šmuková, tvář značky Treat Wear

Martina Šmuková, tvář značky Treat Wear Zdroj: Treat Wear

Pavel Škařupa, zakladatel značky Treat Wear
2
Fotogalerie

Pavel Škařupa úročí své dlouholeté mezinárodní zkušenosti marketéra v oblasti kosmetiky pro ženy a uvádí na trh novou značku spodního a nočního prádla Treat Wear. Na vytvoření její vizuální identity se podílela agentura McCann, pod fotografiemi se podepsal Goran Tačevski.

U zrodu značky Treat Wear stál Pavel Škařupa společně se svojí ženou. Jejich myšlenka vytvořit inovativní prádlo, které bude pohodlné, vkusné, a funkční pro zdraví, zrála několik let, stejně jako vývoj prvních produktů. Cílem autorů rodinné značky je nejenom přivést na trh nové produkty, ale také zvýšit povědomí o důležitosti správného a zdravého oblékání.

Návrh designu a veškerá výroba probíhá v České republice, Treat Wear má však i mezinárodní ambice – již nyní se prodává i do zahraničí, z pohledu marketingu se ale plánuje v úvodu soustředit na lokální trh. Prodej v kamenných prodejnách či prostřednictvím partnerů značka zatím neplánuje, prádlo tedy bude dostupné pouze v e-shopu. V prvním roce se autoři chtějí soustředit zejména na rozšiřování portfolia, vývoj a testování nových materiálů a produktů té nejvyšší kvality.

Tváří značky se stala Martina Šmuková, historicky první česká vítězka soutěže Elite Model Look roku 1992 a zakladatelka Nadačního fondu Pink Bubble. Její snímky pro web nafotil přední módní fotograf Goran Tačevski. Na vytvoření vizuální identity se podílela agentura McCann.

Spoluzakladatel značky Pavel Škařupa působil přes 14 let ve společnosti Procter & Gamble, kde ve své poslední pozici řídil globální marketing vlasové kosmetiky v Ženevě. V roce 2010 se vrátil zpět do České republiky, aby působil jako poradce ve společnosti McKinsey & Company a následně šéfoval marketingu v české Raiffeisenbank. V roce 2014 založil poradenskou společnost Inogami.