Křišťálová lupa otevírá nový ročník

Desátý ročník Křišťálové lupy se přiblížil

Desátý ročník Křišťálové lupy se přiblížil Zdroj: archiv

Desátý ročník ankety Křišťálová lupa 2015 – Cena českého Internetu se blíží a s ní také některé novinky. Mediální partnerem je vydavatelství E15, v jehož portfoliu se nachází i web Strategie.cz.

Data-driven počin je nová kategorie v anketě Křišťálová lupa 2015 určená projektům, pro něž jsou klíčovou a strategickou součástí big data a které se díky nim posouvají výrazně kupředu. Smyslem této kategorie je vybrat takové projekty, které nejlépe využívají data ke změně chování svých zákazníků či uživatelů.

Druhou novinkou je Cena popularity, ve které bude veřejnost svými hlasy rozhodovat o nejoblíbenějším projektu. Další vítěze veřejnost určí v kategoriích internetové obchodování, nástroje a služby, one (wo-)man show, zájmové weby a zpravodajství.

Odborná porota složená z významných osobností podnikatelského, mediálního a internetového světa rozhodne o vítězích v kategoriích data-driven počin, e-commerce inspirace, globální projekty českých tvůrců, marketingová inspirace, obsahová inspirace, osobnost roku, projekt roku a veřejně prospěšná služba. Udělí také antigenu.

Pro vlastníky a provozovatele projektů je stejně jako každý rok připraven speciální nominační formulář. Konkrétními informacemi a argumenty v něm mohou podpořit svůj projekt a přesvědčit expertní panel o jeho zařazení do hlasování.

Do 28. srpna může internetová veřejnost na webových stránkách Kristalova.lupa.cz/2015/ nominovat své favority, a to hned třemi cestami – klasickým hlasovacím formulářem, formulářem pro provozovatele projektů a speciálním formulářem pro kategorii Data-driven počin.

Finální hlasování veřejnosti proběhne od 16. září do 25. října, slavnostní vyhlášení výsledků a předání cen se uskuteční ve čtvrtek 19. listopadu v Divadle Archa.