Lars Killi opouští McCanny, střídá ho Rumun Capanescu

Razvan Capanescu, McCann Prague

Razvan Capanescu, McCann Prague Zdroj: McCann Prague

Agentura McCann Prague má nového kreativního ředitele. Stal se jím Razvan Capanescu, který do Prahy přichází z rumunské Bukurešti, kde působil jako kreativní ředitel agentur Leo Burnett a Publicis. Odcházející Lars Killi se chce věnovat svým projektům.

Razvan Capanescu, který agentuře povede více než 40členný tým kreativců, pracuje v oboru 19 let – hned po absolvování právnické fakulty začal pracovat jako copywriter v agentuře Saatchi & Saatchi. Za svou kariéru se podílel mimo jiné na kampaních pro značky Guinness, IKEA, L'Oréal, Microsoft, Nestlé, Nissan nebo Samsung.

Capanescu je držitelem více než 120 ocenění z různých mezinárodních soutěží. Do agentur, ve kterých působil, přinesl ocenění Cannes Lions, zlato ze soutěže Golden Drum, ocenění Epica Awards nebo vítězství v soutěži Intercontinental Advertising Cup.

Bodoval i na soutěžích AdPrint Festival, ADOR, AdSpot Award, Ad Stars, Cresta, Epica, Effie, Eurobest, Golden Hammer, London International Awards nebo New York Festival.

Podařilo se mu rovněž prosadit a realizovat několik globálních kampaní, například pro klienty Orange, Carrefour nebo Bitdefender.

V Rumunsku působil jako viceprezident Art Directors Clubu a pravidelně publikoval v místních marketingových titulech. Je také častým členem odborných porot v soutěžích, mimo jiné například na festivalech ADC Europe, Ad Stars (Asie), Golden Drum, Eurobest a letos vystupoval jako speaker na festivalu Cannes Lions. Díky těmto úspěchům byl v roce 2015 vyhlášen osobností roku v oboru marketingové komunikace na předávání cen IAA Awards Excellence Awards v Rumunsku.

Capanescu střídá na pozici hlavního kreativce v McCann Prague Larse Killiho, který v agentuře působil s přestávkami od roku 1999 a který se rozhodl věnovat rozvoji vlastních projektů.