Ve vleku voleb se nahoru vyšvihla i společnost McDonald´s, jejíž náborové video bylo díky nešťastnému přehmatu Karla Schwarzenberga zparodováno ještě v den 2. kola voleb a několikrát obletělo sociální sítě.
Tato parodie kolovala na Facebooku již v den 2. kola prezidentských voleb
A do třetice, zásluhou viditelné komunikace produktových novinek, zaznamenala viditelný posun směrem nahoru i eBanka (Raiffeisen). Ta oznámila, že od února nabídne nové tarify ke svému vlajkovému produktu eKonto.
SPOZ v online komunikaci (15.–28. 1. 2013)
Počet příspěvků: 6800+
Nárůst proti období 1.–15. 1. 2013: 730 %
Počet domén s relevantními zmínkami: 78
Počet autorů, kteří se k tématu vyjadřují: 2154
Procentuální podíl příspěvků s pozitivním hodnocením: 53 %
SPOZ na sociálních sítích
Článek vznikl za podpory společnosti KBM Group, která provozuje každodenní monitoring online obsahu, sleduje trendy a analyzuje příčiny nečekávaných výkyvů v komunikaci více než 500 značek.