Legendy od Staropramenu jdou do světa

Staropramen

Staropramen

Staropramen spustil novou celosvětovou reklamní kampaň s názvem „Pražské legendy“. Kampaň a investice do modernizace návštěvnického centra jsou přípravou pro plánovanou expanzi Staropramenu na zahraniční trhy.

V prvním spotu kampaně, která bude od srpna probíhat ve Spojených Státech a Evropě, ožívají proroctví kněžny Libuše. Natáčení v Praze trvalo tři dny a kvůli němu byl dokonce pro veřejnost uzavřen vstup na Karlův most. Postupně prý budou nasazovány další spoty s novými příběhy.

Kampaň, která je naplánovaná pro televizi, tisk, a OOH nosiče, vznikla v reklamní agentuře Passion Communications pod vedením kreativního ředitele Emila Jimeneze, produkci spotu obstarala Armada Films a režii Jakob Strom (ten natáčel také spoty pro Komerční banku nebo Modrou pyramidu).

Podívejte se na první z plánované řady spotů:

Současně se spuštěním kampaně v zahraničí proběhlo v Praze na Smíchově otevření nového návštěvnického centra, které je určeno hlavně pro zahraniční zájemce o české pivovarnictví.

Staropramen je aktuálně v prodeji ve více než třiceti zemích světa. Z těchto trhů je největší Ukrajina, Švédsko, Rusko, Německo a Velká Británie. Skupina StarBev, do které Staropramen patří, nedávno podepsala několik významných strategických partnerství, zejména se společnostmi Spaten a Carlsberg, na jejichž základě bude Staropramen distribuován ve Spojených státech a Velké Británii. V roce 2012 by se měl StarBev zaměřit na posilování objemů na stávajících trzích a na uvedení Staropramenu na asijské trhy.

Video za natáčení spotu: