Lowe Praha uspěla v tendru Agrofertu

Lowe Praha uspělo v tendru na CI značky Procházka

Lowe Praha uspělo v tendru na CI značky Procházka

Agentura Lowe Praha vyhrála výběrové řízení vypsané společností Agrofert Holding na redesign a novou corporate identity společnosti PMU CZ. Jedná se o společnost ze skupiny Agrofert, která provozuje řetězec prodejen maso-uzeniny pod názvem Procházka v prodejnách Penny, Lidl a Kaufland.

Agentura bude mít na starosti vývoj nového loga, celkový grafický design a spolupracuje i na vývoji nového celkového positioningu značky na trhu. „Je pro nás vždy atraktivní být u zrodu něčeho nového a jsme rádi, že můžeme být už u prvotních diskusí s klientem o celkovém směřování značky na trhu“ uvedl Strategy Planner Lowe Praha Jiří Žižka.

Agentura rovněž vyhrála následné výběrové řízení na celkový redesign prodejen. „Těší nás, že jsme jako reklamní agentura dokázali uspět i na poli, které bývá spíše doménou specializovaných architektonických či designových studií – na poli designu retailových obchodů.“ dodává Martin Lochmann, CEO Lowe Praha.