Makro vyrukuje se „společnou“ kampaní

Vy&Makro společně 2015

Vy&Makro společně 2015 Zdroj: archiv

Velkoobchod Makro spouští podzimní kampaň Vy&Makro Společně 2015. Kreativu má na svědomí agentura Kaspen/Jung von Matt.

Na zákazníky Makra čekají na podzim denní akční nabídky, kuchařské show v prodejnách, ale také kulinářské kurzy v „Makro Akademii“, upozornění na výrobky místních dodavatelů nebo nové značení cen. Kampaň využije zejména širokou škálu in-store materiálů s podporou v rádiích, na webu a na sociálních sítích.

„V této kampani navazujeme na koncept Vy&Makro, který jsme poprvé představili vloni na jaře, kde stavíme zejména na vztazích s našimi zákazníky. Ti od nás očekávají inspiraci a pomoc v podnikání,“ vysvětluje Marcela Syrovátková, head of branding v české pobočce Makro.

O výrazných slevách na jeden konkrétní den budou informovat rozhlasové spoty na stanicích Frekvence 1, Evropa 2 a v regionálních rádiích. Nabídky budou podpořeny vklady v letácích a mailingy, dále v in-storu, na webu a sociálních sítích.

Kreativu má opět na starosti agentura Kaspen/Jung von Matt, PR a sociální média zajišťuje Inspiro Solutions, nákup médií OMD. Kampaň potrvá od 9. září do 20. října.

Na začátku října Makro také představí vítěze druhého ročníku soutěže Dobrý podnikatel 2015. Soutěž je zaměřena na podporu malých a středních podnikatelů, kteří dělají něco navíc pro své okolí. Celkového vítěze, který získá 100 000 Kč v hotovosti, vybere odborná porota v čele s Romanem Vaňkem. O vítězi Ceny veřejnosti se rozhodne během září na webu Dobrypodnikatel.cz.