Mall.cz chystá svoji největší kampaň

Mall.cz chystá svoji největší kampaň. Poprvé bude její součástí i televize

Mall.cz chystá svoji největší kampaň. Poprvé bude její součástí i televize

Internetová nákupní galerie Mall.cz spustí 1. června svoji dosud největší reklamní kampaň. Poprvé bude její součástí také televizní reklama. Kromě televize poběží kampaň v rádiích, na internetu a na venkovních plochách.

Měsíční kampaň, která začne 1. června, bude pro Mall.cz historicky největší, a to rozpočtem i počtem zapojených kanálů. Hlavním z nich bude tentokrát televize. Reklamní spot vymyslela a vytvořila agentura Woman Barbory Novotné, spot natáčel Jakub Sommer z Bistro films, hudbu složil Roman Holý.

„Cílem spotu bude zvýšit povědomí o značce a ukázat široký sortiment našeho obchodu,” říká generální ředitel Mall.cz Marek Liška . Podobně laděná bude i kampaň v celostátní síti lokálních rádií, kterou internetový obchodník rovněž využije poprvé.

Komunikace na OOH nosičích a na internetu bude především produktová. OOH a online kanály ponesou primárně informaci o šíři nabídky v kombinaci s produktovou nabídkou a vizuálním propojením na reklamní spot. Využito bude široké spektrum od bigboardů přes citylighty po reklamu v metru, v případě internetové reklamy půjde o bannery.