Marketing Českých Radiokomunikací povede Jiří Grund
„Velkou příležitost vidíme v propojování a další modernizaci všech našich služeb a produktů, a to včetně přechodu na zásadně nové standardy, jako je např. DVB-T2. Efektivní marketing je nepochybně jedním z klíčových předpokladů, abychom na vysoce konkurenčním trhu uspěli. Jsem přesvědčen, že Jiří Grund je tím správným člověkem, který naše ambiciózní cíle pomůže naplnit,“ říká generální ředitel Českých Radiokomunikací Michal Čupa.
„Trh, na kterém se dnes České Radiokomunikace pohybují, je plný nových příležitostí. Jasná marketingová strategie je alfou a omegou úspěchu každé firmy. To bude můj hlavní úkol. Tato příležitost mě těší o to víc, když vidím, že naplňování dlouhodobých vizí firmy přinese obrovské benefity zejména jejím zákazníkům,“ doplňuje Jiří Grund.
Jiří Grund se narodil v roce 1977. V posledních 13 letech pracoval na různých manažerských pozicích v oblasti ICT. Zkušenosti získal i ve státním sektoru. Ve společnosti Microsoft, kde působil celkem 7 let, dovedl svůj tým, v roli ředitele centrálního marketingu, k získání nejprestižnějšího ocenění – Gold Effie za nejefektivnější reklamu v ČR. To dokonce dvakrát po sobě, v letech 2007 a 2008.
Na Ministerstvu obrany v roli ředitele odboru komunikace snížil během 7 měsíců provozní náklady o 20 milionů korun. Přesto však postavil tým, který dokázal nejen zvýšit své výkony o 40 %, ale především vytvořil a realizoval jednu z nejúspěšnějších strategií přítomnosti státního úřadu na sociálních sítích.
Do Českých Radiokomunikací přichází z vlastní společnosti Grucon, kde se podílel na konzultačních projektech v oblasti Business Development & Government Affairs.