Marketingovou komunikaci Air Bank vede Tomáš Brych

Novým vedoucím marketingové komunikace Air Bank se stal od dubna Tomáš Brych. Nahradil Karolinu Šrámkovou, která se na začátku roku stala ředitelkou oddělení Péče o zaměstnance.
Tomáš Brych v bance vede nově sloučený tým online a offline komunikace, se kterým bude dál budovat a rozvíjet značku Air Bank.
Brych se v oblasti marketingu pohybuje už 18 let. Před příchodem do Air Bank vedl sedm let tým marketingové komunikace ČSOB. Velké zkušenosti s řízením značky nasbíral i během svého sedmiletého působení ve společnosti T-Mobile.
Brych vystudoval Fakultu podnikatelskou a Fakultu elektrotechniky a informatiky při Vysokém učení technickém v Brně.
„S výběrem jsme si dali hodně záležet. Hledali jsme totiž do našeho týmu nadšence, pro kterého bude marketing koníčkem a vedení lidí přirozenou vlastností,“ říká Jakub Petřina, ředitel marketingu Air Bank.