Marks & Spencer zahajuje letní kampaň

Marks & Spencer

Marks & Spencer

Marks & Spencer spouští druhou část kampaně Autograph s topmodelkou Rosie Huntington-Whiteleyovou a hollywoodským hercem Ryanem Reynoldsem. Média po vítězném tendru nakupuje Carat.

Kampaň, která začíná 19. dubna, byla nafocena v prostředí známého hotelu Ames and W v Bostonu. Focení se ujal renomovaný fotograf Greg Williams, v minulosti spolupracující například s Vogue Italia, Vanity Fair a GQ.

Kampaň M&S k subbrandu Autograph se objeví jak v módních titulech, tak na outdoorových reklamních plochách v centru Prahy. Zákazníci o ní budou také informováni v newsletteru M&S, textovými zprávami a na speciální mikrostránce, na kterou zákazníky odkáže QR kód vytvořený pro kampaň.

Pro letní kampaň vybral Marks & Spencer v tříkolovém řízení novou mediální agenturu Carat.